Joo tottakai eka linkki toimi, samassa paikassahan noi kuvat on. Tosta toisesta linkistä pääsee myös varsin sukkelasti noihin ekan linkin kuviin, sehän pelaa vähän samaan tapaan kuin windowsin resurssinhallinta, sielä niitten pikkukuvien päällä vas.reunassa on tekstit (linkkeinä) "Fkillers > Pienoisrautatiet > Uusi rata > uusi osa ( 14 images ) " niin siitä kun painat "uusi rata" pääset kansiossa alaspäin jne.
Ei ollut ollenkaan huono homma vanhan purkaminen, koska se oli vain se viiminen lohko joka oli myös huonoin koko radassa, liian pitkä tunneli josta löyty purettaessa 2 suistunutta vaunua sisältä, sekä huono kiskoliitos jossa höyryt suistu aina kiskoilta. Nyt koko rata on paljon parempi ajaa kun voi käyttää kaikkea kalustoa
Tosi siistiä jälkeä! Pitäis omakin rata tuommoiseen kuntoon saada jossain vaiheessa. Ainoat parannukset jotka tulevat mieleen olisi joku levy peittämään styroksia ja mahdollisesti jotain taustantapaista. Valaistus näissä uusimmissa kuvissa on muuten paljon parempi kuin joissain aikaisemmissa. Saa kokonaisuuden näyttämään luonnollisemmalta.
Goofy kirjoitti:Kuvien laadun parannus saattaa johtua kameranvaihdosta.. Ennen oli joku canonin halpis pokkari mutta nyt Nikonin halpis järkkäri D3000.
Mihin kohtaan sitä levyä tms. pitäis laittaa ettei styroxi näy? Kun styroxi näkyy ainoastaan ratapöydän alta katsoen..
tv_tyyppi kirjoitti:Sääli. Toivottavasti ainakin saat pelastettua mahdollisimman paljon..
Voi olla että kohta tulee aika paljon h0 kamaa myyntiin. veturit taidan pitää itellä, mutta vaunuja ja raiteita myyn pois. Kuhan nyt tilanne tästä selkeytyy, nyt on satatuhatta rautaa tulessa ja takoa pitäs vaikka rauta ei ooviel tarpeeks kuumakaan. Seuraava rata sitte N tai Z mittakaavassa, pleksin alla ettei pölyynny.
rata menee kaatopaikalle, tosi hieno homma. Ton kyllä pystyy purkaa 6 lohkoon muttei seuraavaan paikkaan sovi. Taidan vaihtaa pienempään mittakaavaan.
Harmi.Kyllä sen saa sovitettua pieneenkin tilaan,älä edes ajattele pienempää skaalaa.Sitten ne harmit vasta alkaa,virrotuksien ja puhdistuksien rumba ekaks tuli mieleen.HO:ssa ne on hieman siedettävämmissä mitoissa...
jartsa kirjoitti:
Harmi.Kyllä sen saa sovitettua pieneenkin tilaan,älä edes ajattele pienempää skaalaa.Sitten ne harmit vasta alkaa,virrotuksien ja puhdistuksien rumba ekaks tuli mieleen.HO:ssa ne on hieman siedettävämmissä mitoissa...
Eipä tuossa N-mittakaavassa ole ainakaan itsellä ollut vielä minkäänlaisia ongelmia virroitusten ja lian suhteen. Erittäin hyvänä esimerkkinä voisi ottaa vaikka Minitrixin aloitussarjasta tullut neliakselinen dieselvaihtoveturi, jolla on ajettu jo toistasataa tuntia ilman mitään putsauksia ja öljyämisiä. Käy ja kukkuu ilman ongelmia. Ja käyttö on ollut pääasiassa raskaita 8-9h messupäiviä koko ajan liikkeessä, perässä vielä pitkä juna.
[/quote]
Harmi.Kyllä sen saa sovitettua pieneenkin tilaan,älä edes ajattele pienempää skaalaa.Sitten ne harmit vasta alkaa,virrotuksien ja puhdistuksien rumba ekaks tuli mieleen.HO:ssa ne on hieman siedettävämmissä mitoissa... [/quote]
Sullako on omia kokemuksia pienemmistä mittakaavoista?
Myös seurattu N-kaluston toimintaa, hyvin menee virroitukset. Aivan moitteetta. Vaan kyllä N-veturitkin huoltoa kaipaavat, ettei käy kuten entiselle hevoselle. Veturi sadan käyttötunnin jälkeen huoltamati, tuskin enää uutta vastaavassa kunnossa, vaikka vielä liikkuukin? Huollettuna säännöllisesti voisi olla toisin?
Viimeksi muokannut ealab, 21.05.2010 08:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
jhr kirjoitti:
Sullako on omia kokemuksia pienemmistä mittakaavoista?
Ei ole,eikä tule.Pysyttelen tässä ho:ssa.Siinäkin riittää 87 x ongelmia,verrattuna 160 x tai 220 kertasiin ongelmiin.Ps.tähän ikään mennessä en ole tarttenut "prillejä otalle",lähivuosina tullee tarpeellisena?+?