H0 Dv12-tekniikkaa

Keskustelua vetureita, vaunuista, autoista, ym...

Valvojat: jhr, Hermanni

ealab
Veturinkuljettaja
Viestit: 1046
Liittynyt: 21.09.2007 09:49

Re: H0 Dv12-tekniikkaa

Viesti Kirjoittaja ealab » 29.10.2017 22:11

Näin vorg:ssa kuvia 2608:sta. Etu- ja takaikkunat alumiinipokin?. Onko aina ollut näin, vai vasta remonttien jälkeen. Jos koettaa rakennella masiinaa alkuperäiseen asuunsa. Se jo selvisi, että "tikasikkunan" yläpuolen hantaaki näyttää olevan katonvärinen, joissakin numeroissa, tai veturisarjoissa se on punainen.

PeS
Veturinkuljettaja
Viestit: 766
Liittynyt: 17.12.2007 10:03

Re: H0 Dv12-tekniikkaa

Viesti Kirjoittaja PeS » 30.10.2017 23:25

ealab kirjoitti:
29.10.2017 22:11
Näin vorg:ssa kuvia 2608:sta. Etu- ja takaikkunat alumiinipokin?. Onko aina ollut näin, vai vasta remonttien jälkeen. Jos koettaa rakennella masiinaa alkuperäiseen asuunsa. Se jo selvisi, että "tikasikkunan" yläpuolen hantaaki näyttää olevan katonvärinen, joissakin numeroissa, tai veturisarjoissa se on punainen.
Alumiinipokat ja tummennetut tuulilasit tulivat 1980-luvulla.

ealab
Veturinkuljettaja
Viestit: 1046
Liittynyt: 21.09.2007 09:49

Re: H0 Dv12-tekniikkaa

Viesti Kirjoittaja ealab » 31.10.2017 09:08

Kiitos! Saavat sitten olla jo mustatut! Koppakin jo suojalakattu Maston 331:llä. Antaa sen muutama päivä kuivua rauhassa, kovettua. Kestää kulmatkin sitten paremmin kulumisia. Sitten klasit, valot.

Samuelsson
Lämmittäjä
Viestit: 230
Liittynyt: 28.06.2007 18:19

Re: H0 Dv12-tekniikkaa

Viesti Kirjoittaja Samuelsson » 01.12.2017 18:59

Olisi mukavaa nähdä tämäkin valmiina. :wink:

Vastaa Viestiin