Trainz The Complete Collection

Yleistä keskustelua tietokoneohjelmista.

Valvojat: jhr, Hermanni

okkopokko
Matkustaja
Viestit: 2
Liittynyt: 07.02.2018 23:59

Trainz The Complete Collection

Viesti Kirjoittaja okkopokko »

Hei...
Kaivoin kaapista tuommoisen simulaattorin testatakseni sitä win 10:ssä. Latasin siitä 2006 version nostalgiamielessä ja hyvinhän tuo pelittää... :D
Aikanaan pelasin sitä aika ahkeraan ja heräsikin kysymys että miten tuohon ladataan lisäosia, niitä kun tuppaa olemaan miljoona ja yksi netin ihmeellisessä maailmassa!...Auran ei tue enää koko versiota ja ContentManagerPlus-ohjelma taitaa olla vanhentunut kun ei suostu yhteistyöhön, tai sitten vaan en ymmärrä tai muista asioita... :?
Kertokaa hyvät ystävät että kannattaako tuon kanssa tapella vai heitänkö takaisin kaappiin??
Nykyään käytän OpenRails/MSTS sekä TrainSimulator2018 jotka olen todennut raidenälkään OK. :)

T: okkopokko
j-boy
Matkustaja
Viestit: 3
Liittynyt: 27.07.2015 10:13

Re: Trainz The Complete Collection

Viesti Kirjoittaja j-boy »

Eikös tuo Trainz löydy steamista. Luulisi lisäosiakin löytyvän samasta paikasta.

Minä ostin tuon myös joskus, mutta olen tykännyt Train Simulatorista enemmän. Siihen on tullut jokunen lisäosakin hommattua.
okkopokko
Matkustaja
Viestit: 2
Liittynyt: 07.02.2018 23:59

Re: Trainz The Complete Collection

Viesti Kirjoittaja okkopokko »

Hei...
Saahan Trainzin Steamistä eli versiot 2012 sekä A New Era. 2006 versiota ei näkynyt.
Ajatuksenani on nyt vaan se että en maksaisi mistään lisäosista kun ilmaisia ois netti tulvillaan. Ja eikö nämä lisäosat ole vähän versiokohtaisia myös jos oikein muistan. Auran DownloadStation antaa kattavan tuloksen mutta miten niitä saa simuun sisälle kun se neuvoo että vanhempien simuversioiden lisäosat on siirretty FTP-serverille. Yritin etsiä tuota FTP serveriä mutta ei löydy tai sitten olen sokea ja tyhmä :shock: . Ja kuinka noi cdp-paketit oikeen puretaan ContentManagerilla?? Herjaa vaan "unable to download...."jne.
Jos nyt oikein ymmärsin niin Trainz 2006:lla on edelleen paljon käyttäjiä maailmanlaajuisesti mutta lisäosien asentamisesta on tehty ikäänkuin tarkoituksella painajainen ajatuksena että ostakaa uusimpia versioita Trainz sarjasta niin homma toimii...heeh :roll: .

Joo....

okkopokko
Vastaa Viestiin