Kbp

Yleistä keskustelua omista radoista ja projekteista.

Valvojat: jhr, Hermanni

jhr
Asemapäällikkö
Viestit: 409
Liittynyt: 07.02.2006 18:34

Kbp

Viesti Kirjoittaja jhr »

Tässä kokeilin väsäillä Kbp vaunua. Onhan tuo vielä puolitiessään, mutta jos tänään jo sais tolpat sun muut paikalleen.
Liitteet
Kbp.jpg
Kbp.jpg (48.16 KiB) Katsottu 4221 kertaa
Avatar
mudhoney
Lämmittäjä
Viestit: 351
Liittynyt: 12.06.2007 13:32

Re: Kbp

Viesti Kirjoittaja mudhoney »

No jopas, miekin oon jo jonkin aikaa miettinyt, että pitäisikö yrittää rakennella Kbp -vaunuja ja kokeilla siinä esim. uretaanivalua kopioinnissa. Kbp-vaunuille varmasti löytyisi kysyntää ja käyttöä radalla kuin radalla.
jhr
Asemapäällikkö
Viestit: 409
Liittynyt: 07.02.2006 18:34

Re: Kbp

Viesti Kirjoittaja jhr »

Joo kokeilin syövyttämällä ja aika hyvin sopivia osia tuli. Tein nyt kaks kappaletta kokeeks.
jhr
Asemapäällikkö
Viestit: 409
Liittynyt: 07.02.2006 18:34

Re: Kbp

Viesti Kirjoittaja jhr »

Lisäilin osia ja päädyssä olevat keskimmäiset tolppien kiinnitykset on liian pieniä etsattaviksi, tai oiekastaan liian pieni ala, josta voi tehdä kolme taitosta, sama vika on myös sivuilla olevissa eli ne pitää tehä muovista.
Kyllä tästä malli vielä tulee. Nyt pitää tehä muutokset filmiin :)
Liitteet
kbp3.jpg
kbp3.jpg (56.89 KiB) Katsottu 4189 kertaa
Avatar
Jaska
Asemapäällikkö
Viestit: 585
Liittynyt: 09.01.2007 10:58

Re: Kbp

Viesti Kirjoittaja Jaska »

Tuo syövytys on itselle outo menetelmä. Onko siitä jotain nettisivua tms. jota kannattaisi lueskella päästäkseen kärryille?
jhr
Asemapäällikkö
Viestit: 409
Liittynyt: 07.02.2006 18:34

Re: Kbp

Viesti Kirjoittaja jhr »

Periaatteessahan idea on sama kuin tekis piirikortteja. Tässä pitää vain piirtää kaksi filmiä koska syövytys tapahtuu läpi ja kohdistaa filmit että syövytettävien palojen reunat tosiaan syöpyy samoilta kohdilta.
En oikein tiedä onko kirjallisuutta koska olen ite opetellu kantapäänkautta. Sit kotioloissa etsaamisesta oon luopunu kokonaan. Hemmetin sotkusta hommaa turata litkujen kanssa.
No joo, Sisun Pasia varten oon etsannu jotain ite mut aika työlästä hommaa.
Vastaa Viestiin